18 Nisan 2009 Cumartesi

Atatürk ruhuna...


Tartışmaktan bıkmadılar...Tamam kardeşim Hz.MUHAMMED i nde NASIRALI nında İSKENDER inde iki kolu ,iki ayağı ve bizim Memet te olan her türlü alet edevattan vardı...ATATÜRK tede...
GÜLHAN tartışmaz...IŞIĞI GÖREN GÖRÜR...Allah ulusları meleklerle yönetmez...Tam donanımlı büyük bir üstadını gönderir...Derlerki...toplum hazırdı... mutlaka bir lider çıkarırdı...onun içinmi Recep le idare ediyoruz...İyi lideri olmayan toplum güruh tur...Bizim büyük değil çok çok çok büyük bir lidere ihtiyacımız vardı...'O'gönderdi...Allah a aşkım üstadını benim yurduma göndermesinedir...GÜLHAN gönül gözüyle,beyniyle,ruhuyla bilirki Atatürk Türk bayrağının Türkiye nin bizatihi kendisidir...Son nefesinde hangi lider 'BENİM ASIL VAZİFEM ŞİMDİ BAŞLIYOR' demiştir....ATAM ...EEE HADİ... (yazım 19. 10. 2008 deki facebook sayfamdan...)
Yazıyı yazdığımda sadece 'ben olan' duyguların ifadesiydi...Ertesi günden itibaren çok yüksek vibrasyonda beni içine aldı ???
Sonra farkına vardığım yazılım tarihiydi ?!?!?!! 19 ekim 2008.....
19.10.2008........10...10....10....
insan... tanrı. insan..tanrı. insan...tanrı.........
Allah ''Amentü'' de herşey bendendir demiyormu...
Gülhan sorgular...yer........siz.????
umarım biz olur....

2 yorum:

  1. Yıllar önce babamın gördüğünü söylediği ve bize anlattığı bir rüya'yı hatırlattı yazın. Babam rüyasında Çok büyük bir ışık görüyor ve soruyor. (anlattığına göre ışık o kadar gözlerini almış ki, başka bir tarafa bakarak konuşmuş) Hatta biz baba bu senin bilinçaltın olmasın. Anlattıklarından sanki Tanrıyla konuşmuş gibi bir ima çıkıyordu ve bir çok kimse de bu rüyayı dinleyince hafif bir tebessüm etmişti. Sonuçta ama rüya ama bilinçaltı bilemem rüya şöyleydi..
    Bana söyle diyor, söyle...
    Bu Türkiye'nin hali ne olacak.
    İşte müslüman ülke, sana inanan bir sürü insan var. Niye bize yardım etmiyorsun.
    Işık'tan gelen cevap.
    E ben size ne yapayım. Koskoca Atatürk'ü size yolladım. O da size neler yapacağınızı söyledi.
    Adam kendini yırttı, paraladı kendini Türk Milletine adadı.. Ölürken bile size mesaj verdi.
    Siz kıymetini bilmediyseniz ben ne yapacağım, benim başka işim yok mu sanıyorsun. Gerisini siz düşünün...

    Ay güler misin ağlar mısın ? derken babam bize göz kırptı. Sanırım rüya hikayesinin altına yatarak çevresinde ki insanlara kendince bir mesaj vermeye çalışmıştı...

    Atatürk her tarafı parlayan bir ışıktı. Gören gözüyle, görmeyen gönül gözüyle gördü. Hiç göremeyenler ise malesef bizim başımıza geldi.

    19 Mucizesiyle ilgili düşüncem ise Sevgili Gülhan ben malesef buna inanmıyorum. Atatürk'ün en büyük korkusu zaten bu tür düşüncelerle kendisine mucizevi misyonlar yüklenerek
    tapınılmasıydı. Bana tapmayın izimden yürüyün demiş, daha ne desin. !

    İnsan bir rakama ulaşmak istedikten sonra hertürlü matematiksel işlemle ulaşır. Bir aralar bir kelime bir işlem diye bir yarışma vardı. İstisnalar hariç, tesadüfen size verilen sayılarla hemen, hemen herkes istediği rakama ulaşabiliyordu. Bunun gibi, yani sözün kısası, siz isteyin ben size her türlü şifreyle bir sistem kurayım. İnanır mısın ? şimdi bu yazıyı yazarken
    bu gün ayın kaçı bende kıla gitmiyim dedim.
    A bir de baktım 19 Nisanmış. E ne olacak şimdi....
    Tesadüf,her şey tesadüf. Bazı insanlar da ortalık karıştırmak için oturup bu sistemi uydurmuş, bana kalırsa..

    YanıtlaSil
  2. Atatürk'ü Allah'ın gönderdiğini kabullenmek lazım:)

    YanıtlaSil