10 Aralık 2008 Çarşamba

ÖNSÖZZZZZ

Uzuuun çalışmalardan sonra ...yani....blok açmayı arak ,marak becerdim...(beti puf puf gösterdi...ben de HEH demek suretiyle katkıda bulundum...)
Kalemim ,yani klavyem ...gaza geldikçe, bi haller oldukça...şayet gece ve tasarımda,yaratımda değilsem...(anladığınız gibi proje ,heykel, resim yapmıyorsam ...TV de de beni saran birşey yoksaaaa...) artık burdayım...Facebook sayfamdaki 500 kişi çok üzülecek (hepsi değil ama 3-4 kişi nezaketen ...öyle ...) Belki enerjilerimi,duygularımı kazara okuyacak ...belki benimle aynı noktada buluşacak 5-6 kişi...Gereklimi...belkide değil...aslında muhatablığım kendim olacak...Hoşgeldiniz...

3 yorum:

  1. Hayırlı, uğurlu olsun Gülhan abim. Sıcacık güzel bir yer oldu burası, artık burdan okuyacağız seni :)
    Haydi Bismillah :)

    YanıtlaSil
  2. Okyanustan damlaları senin kaleminden okumak harika olacak...Sabırsızlıkla bekliyorum... Hadi kalemine kuvvet Gülhan'cığım..
    Hayırlı olsun...

    YanıtlaSil
  3. aaa ilk defa beni benden evvel izleyenlere almış birini gördüm.. ama :) ben kapadım kötü tesadüf.. olsun bloğum olmasa da takiptekim.. sevgilerimle.. hayırlı ve uğurlu olsun. sağ taraftaki whoo ben :)

    YanıtlaSil